Campingen igen

Igår kväll när vi hade ätit taccos och mamma, papp och Tommy och Tina hade åkt till Ullevi för att kolla på Madonna så var det bara jag, Melanie, Linus och mina små kusiner Hugo och Samuel kvar.
Jag busade lite först med mina små kusiner sen så startade jag, farfar och Melanie våra datorer och spelade lite spel och jag blev tvingad att spela nåt sjukt skjutspel som va jättetråkigt.
Sen så kollade vi lite på tv och sen så gjorde vi oss i ordning för natten vid 22, men när vi, Melanie och jag, gick ut på altanen där vi skulle sova i en jätteskön soffa så tog vi med oss datorerna och kollade på en film på min dator, Crossroads, den som Britney Spears är med i. Den är så sjukt bra, enligt mig.
Efter det så gick jag in på msn och chattade lite med mina kompisar och dom som jag känner lite mindre bra.
Melanie och jag lyssnade på varje bil som körde förbi för att höra om det var dom som kom hem, men det åkte bara förbi en massa andra bilar och en massa mopeder.
Men till slut så var det dom och jag stängde av datorn och la mig. Men som vanligt så ska mamma kolla om vi sover och vi är så dumma och hälsar på dom.
Till slut så somnade vi.
Sen på morgonen så fick man inte sova klart för att syrran sparkar en på smalbenen.
Så jag gick upp och va social och allt snack var om gårdagen, Madonna. Vi såg en massa bra bilder som pappa och kanske mamma tog.
Vi var tvugna att packa ihop dom få saker som vi hade med oss till dom och la det i bilen igen. Såklart så hade jag min dator med mig och kaninen var såklart med oss. Henne kan man inte lämna i husvagnen.
Så vi sa hejdå till varandra och vi åkte iväg.
Handla var det första vi skulle göra. Vi åkte till Willys och handlade maten.
Sen så åkte vi till nåt köpcenter, men en massa klädaffärer som inte finns i Kalmar. Jag hittade en jättefin tröja som kostade 59kr, men mamma såg en fläck och prutade ner till 39kr. Hahaha! Bra mamma va?
Så var vi inne i en massa andra affärer som va jättebra. Alla dom ska komma till Kalmar, flytta dit köpcenter!
Campingen nästa.
När vi kom tillbaka så hoppades vi på att våra roliga killgrannar skulle vara kvar men det var dom inte så nu undrar jag vad jag ska skratta åt. Men jag satte på datorn och kollade på "A walk to remember" igen.
Melanie, pappa, mamma och Linus skulle gå och kolla på en cykelbana, BMX bana. Medans jag stannade i husvagnen vid datan.
Så nu sitter jag här och måste gå.
Vi ska grilla och lyssnar på sporten på radion.
Sen vet jag inte vad som kommer att hända. Kollar säkert på en film innan jag lägger mig.
Pössssssss&Kjaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se