Göterborg :)

Idag så kom vi iväg vid 11 kanske och jag bråkade i bilen med Linus som vanligt för att han håller på och sparkar mig och retar mig. Men till slut så bytte Melanie och Linus plats, och då blev det lugnt.
Vi kom fram till campingen och duscharna är gratis, synd för dom nu när jag kommer.
Sen så ställde vi ner husvagnen och satte upp förtältet, eller pappa och mamma gjorde det medans jag och Melanie var ute och skämmde ut oss med kaninen. Vi gick ner till vattnet med henne men det gillade hon inte, men hon blötte vänster framtass.
Sen så skuttade hon upp och lade sig bredvid ett träd och när vi försökte ta bort henne så blev hon jättearg. Så hon gillade det stället.
När vi gick tillbaka så såg jag att dom fyra killarna hade varit och handlat lite. Dom kom nämligen tillbaka med pistoler, eller det var typ rör med en skumpatron, eller nåt liknande. Dom hade väldigt kul och det hade jag och Melanie med. Vi bröt ihop när vi såg dom. Vi var nere på backen och kollade på dom. Men det kanske inte är så konstigt, dom är i 20 års åldern.
Men till slut så accepterade vi det och bara flinade åt dom.
Men det läskigaste var ändå när dom åkte förbi oss i sin bil och bara stirrade på mig. Det var precis när förtältet precis var uppe och då ville jag verkligen inte vara kvar där. Men nu tycker jag det bara är kul att ha dom som grannar.
Dom är ju inte som alla andra. Disko hade dom inte igår kväll, en fredags kväll, utan dom hade det när dom vaknade vid 10-11 någon gång. Så gick dom och tog ett morgonsdopp i kallingarna. Det var skoj. Dom är ju inte fula om man säger så utan tvärtom... Jag vet, jag har kille, men det är mig jag pratar om.

Jaaa, nu sitter jag hos kusinerna lite utanför Göteborg och är osocial. Dom är 3 och 8 år. Passar Melanie och Linus men mig? Nej, tack. Fast dom är  ändå roliga. Jag leker med dom.
Så nu ska jag gå och vara lite social igen.

Pössssssssss&Kjaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kusinerna är bäst:p

2009-08-08 @ 20:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se