Movies, movies

Idag så har man inte alls gjort så mycket. Det ända som jag har gjort idag är att ha suttit vid datan och kollat runt lite på olika bloggar, kollat på bilder på bdb och så har jag kollat på filmer.
Först så kollade jag och Melanie på "Thirteen" och den var jättebra förutom att min dator hade problem och stängde av filmen var 20'de minut. Men vi såg på hela i alla fall.
Rekomenderar den för att den hade en sån bra handling och att man, eller i alla fall jag, blir berörd av filmen. Tänkte att det lika väl kunde ha varit mig det handlade om.
Efter filmen så åt vi och sen så fastnade jag framför datorn igen. Började ladda hem några filmer. Fast behöver fortfarande tips på bra filmer. Just nu så håller jag på och laddar hem "The Strangers", "P.S! I love you", "It´s a boygirl thing", "Kicking and Screaming" och så har "A walk to remember" laddat klart.
Jag gick ut och cyklade en runda också. Det var lite läskigt för alla killar som gick/cyklade förbi mig kollade konstigt på mig. Nästan som om att dom ville att jag skulle stanna och prata med dom. Bilarna vill jag inte ens tala om. Dom tutade på mig. Hallå?! Det är ju jätteläskigt.
När jag kom hem så plockade jag undan lite kläder från golvet och la dom i tvätten.
Sen så laddade jag hem Mediaspelaren VLC som jag faktiskt förstår mig på nu. Den första filmen som jag kollade på där var "A walk to remember". Jag började gråta till den. Den är så fin. Plus att killen är väldigt snygg och söt. Oj, jag har ju kille, ska kanske inte skriva så.
Marielle tipsade mig om filmen och det är jag tacksam för, för filmen är välrkligen älskvärd!
Så nu så sitter jag här och gråter fortfarande efter filmen. Så några tårar kommer lite då och då på tangentbordet. Kommer inte sova innan jag fått ett sms från Masoud om att han har kommit hem. Han är hemma om 1½ timme. Får väl ta väl hand om tiden. Kolla på någon annan film kanske. Eller så loggar jag in på msn och har tråkigt.

A walk to remember

Pössssssssss&Kjaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se