RixFM Festival =)

Idag så har man fått sova någorlunda länge i alla fall. Fick sova till 9-10 typ innan jag vaknade. Så jag tog lite frukost och satte mig och kollade på tv med syrran.
Sen så gjorde jag mig i ordning och städade och packade till morgondagen. Imorgon åker vi till Göteborg :)
Åkte hem till Michelle vid ett typ och kom iväg från henne vid två så, ja, jag missade att få Agnes autograf... Men jag fick Kims och Janets. Janet frågade om H&M fanns här och jag sa vart det låg.
Sen så kom ju Pernilla, Petronella och Mickan. Jag lämnade Melanie och Michelle och gick med mina vänner.
Vi gick bara runt och kollade lite.
Så gick vi till parken, eller där framför slottet och satte oss. Vi satt där ett bra tag och snackade och skrattade. Endel trodde väl vi var fulla eller nåt.
Sen så skulle jag träffa Masoud så han kom in till stan vid typ 23 och vi fick vara i bara 20 min typ. Inte glad på mina föräldrar som gör att jag inte får träffa honom på 2 veckor sen... :( Men han försökte få i mig öl. Mig?!
När vi satt och pussades så kom det tre killar som skulle kissa i busken som va vid sidan av mig (1-2 meter bort) så ville jag verkligen inte se så jag satte mina händer för ögonen och dom fick jag inte ha där länge. För han tog sina händer och satte för mina ögon i stället. Så bad en av dom tre om ursäkt för att dom kissade och jag bara "Vi behöver alla kissa ibland". Hahaha! Att jag ens vågade öppna munnen.
Så gick vi runt lite och satte oss framför slottet och myste en stund och när vi skulle gå till min cykel så var det några killar som kissade rak framför oss. Hallå?! Inte bara lite fulla eller?
Vi kom fram till min cykel och sa hejdå så cyklade jag hem.
Mötte Melanie vid statoil.
Sitter nu hemma och skriver och chattar med några.

Så nu ska jag lägga mig och sova.

Pössssssssss&Kjaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se