Förrätt

Nu har man precis kommit ifrån bordet, förrätten. Det blev "Skagen Toast", jättegott faktiskt. Fastän man hatar skagen, så var det jättegott. Fast räkan som inte var skalad, det var för mycket, den kunde jag nästan inte kolla på. Den såg jätteäcklig ut.
Vi drack cider till, 0,7 haltig. Hahaha! En åttaåring som dricker alkohol, duktigt. Melanie och jag hade lite kul.
- Linus, du dricker vuxendricka nu. (Melanie)
- Gör jag? (Linus)
- Ja, det gör du Linus... (Jag)
- Hahahahaha! Man skulle kunna bli full av det xD (Melanie)
- Hahahahahaha! Men hur mycket skulle du inte behövt dricka för att bli full? (Jag)
- Ganska mycket... (Melanie)

Hahahahah xD Våran humor. Nu ska jag bara vänta och se om det händer något roligt. Annars sitter jag här och väntar på att huvudrätten ska bli klar. Det ska bli gott.

Pössssss&Kjaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se