Fredagsmys, vart tog det vägen?

Dagen idag har bara varit tråkig och jag har spenderat mesta delen av dagen vid datorn. Har bara varit utanför rummet när jag varit på toa, duschat, ätit och gosat med kaninen.
Annars har jag ju faktiskt gjort om bloggen helt och hållet. Det är det posetiva med dagen. Har och snackat med mina underbara vänner på msn och varit inne på bdb, fb och några andra sidor. Lyssnar på musik. Spelat FoF.
Designen och kodningen tog ett bra tag att göra eftersom jag var tvungen att lära mig några nya saker för att få den som den är nu. Det är väl bra att jag lär mig nåt, men det har ändå varit en tråkig dag. Älskar min nya blogg!
Har också fixat Pernillas blogg (Klicka Här). Tycker att den blev bra. Det gick betydligt snabbare att göra hennes eftersom då hade jag lärt mig det jag behövde veta.
Nu funderar jag på att sova eller typ kolla på nån lång film bara för att fördriva tiden.
Imorgon kommer Tommy (min farbror) och Tina (hans tjej) hit på besök över dagen, eller om dom stannar en natt. Vet inte. Det kommer väl bli kul, får man väl hoppas iallafall.
Sen så kommer Filip hit också. Hoppas att han kan få mig på bra humör imorgon. För nu känner jag bara att jag vill sova och aldrig mer vakna. Bara sjunka genom maken och inte komma upp igen.
Tycker nästan synd om dom som ska träffa mig imorgon... men dom gör det bara om dom vill.

Men men...

Pösssssss&Kjaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: RAJJARN

Hej xD

2009-12-25 @ 23:08:29
URL: http://rajjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se