Fredagsmys

I morse så var man tvungen och åka med Linus till skolan eftersom pappa inte var hemma, så jag fick gå till bussen med honom och självklart så missar man den bussen med 2min, ser hur den åker förbi oss. Så får man stå och vänta på bussen i 20min med honom. Han har verkligen inget tålamod! Han började tjura när bussen inte kom eller när en bara åkte förbi för att det var en skolbuss eller så var den full. Men till slut så kom bussen och vi går på och sen så hoppar vi av bussen och går till skolan och jag får förklara varför han var sen och allt sånt.
Så går man tillbaka till bussen för att åka till sin egna skola. Man får bara inte vänta i 15min på den bussen också.
Men den kom till slut och så var den självklart jättefull. Man fick knappt plats, men men.
Man kommer till skolan vid typ 9 då våran rast börjar. Men jag gjorde lite innan rasten och så var man social med sina vänner och så på rasten.
Efter lektionen så kommer Marcus in och jag pratar lite med honom om psykologin och så. Allt gick bara bra och jag ska bara göra lite saker och prata lite mer med honom.
På lunchen så väntade Filip på mig och vi gick och åt och det gick faktiskt att äta, inte så farligt. Så hade man rast i nästan 3 timmar också. Från då vi slutade vid 11 till halv 2. Inte alls kul. Men jag kollade på "Death Race" på den rasten och köpte en dammsugare. Men man hinner inte ens se klart filmen förrän lektionen börjar.
Den lektionen var mysig. Dom andra gjorde sina redovisningar medans jag satt och lyssnade och sa lite och försökte få inspiration. Vi fick fika också. Mumsigt. En riktigtt mysig psykologi lektion.
Sen så slutade man och tog bussen hem och har nästan inte gjort så mycket hemma än.
Har bara suttit och rensat min andra dator, inte skoldatorn, utan min rediga. Den har jag suttit och rensat och så. Ska fortsätta med det och jag håller även på och flyttar över alla mina filmer från skoldatorn till den. För jag har bara 63,9MB film på skoldatorn. Så jag sitter och flyttar över filmer på 1,36GB på ett 2GB stort minneskort. Alltså, en film åt gången. Har över 30 filmer. Så det kommer ta sin lilla tid.

Idag har sötnosen kommit hem igen. Pernilla, imorgon så kommer du nästan inte få en stund för dig själv. Kommer vara hos dig hela tiden nästan. Eller jag vet fortfarande inte om jag kommer dit bort, dit du ska. Vi får se. Men du ska verkligen komma hem till mig sen på kvällen eller nåt. Ska ta upp vårat biljardbord så att vi kan spela det lite också kanske. Vi måste verkligen hitta på nåt skoj nu när du verkligen är hemma igen. Saknat dig som bara den.

Pösssss&Kjaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se