Huvudrätten

Det blev Oxfilé med potatis och hemgjord beanässås. Jättegott. Jag åt upp ganska mycket snabbare än dom andra, bara för att det är så gott.
Vi satt och diskuterade om alkohol och glas. Att t.ex. öl inte är lika gott om man skulle druckit det ur en plastmugg som om man skulle dricka ölen ut ett ölglas. Eller att det bara är godare att dricka det direkt på puben just för omgivningen. Jaaa, vad kan man säga om oss? Det är pappa pappa som dricker mer alkoholhaltigt idag. Och han drack rött vin.
Men nu ska man vänta tills klockan blir tio, då det blir efterrätt. Mums. Känner på mig vad det blir. Gottgott. Kommer det bli om det blir det jag tror att det blir.
Sitter och pratar med Melanie nu, eller hon står vid mitt smink och spegeln. Undra vad hon gör. Hahaha! Men nu ska vi hitta på något tycker jag.

Pössssss&Kjaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se