Ingen mer skola iår

Idag så åkte man till skolan som vanligt för att leka lite och kolla på film innan själva avslutningen. Det var jättekul. Tävlingen vi lekte var iallafall jätterolig.
Sen gick vi till matsalen och fikade lite och sen så pratade dom lite.
SLUT! Ingen mer skola på detta året. Jätteskönt. Gick och tankade mobilen på pengar också så att jag kunde fixa gratis sms igen och sen så åkte jag bussen hem igen. Hemma runt 12.
Hemma så startade man datorn och va där ett bra tag och sjöng och chattade och kollade på "Them". Ingen bra skräckfilm. Men det var sjuk humor i slutet, MIN humor. Då kommer väl ingen annan att fatta det roliga. Men men.
Sen runt 18.00 någongång så kom farfar hit. Jaaaaaa! Men jag har inte gjort så mycket annat än att suttit vid datorn iallafall. Har gjort lite tjejsaker så som duschat, fixat mig och lite sånt.
Vet inte vad som händer nu, men hoppas att något händer. Har väldigt tråkigt.
Kollade igenom en hemsida förut. Kläder. Min stil. Emo. Älskar mycket av deras kläder där. Måste åka till Göteborg och gå in i den affären. Måste också ha en massa pengar. För när jag väl är där så kommer jag att shoppa loss.

www.Shock.se - Emo kläder. Min Stil.

Pössssss&Kjaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se