Julafton!

Idag är det jul! Men jag har verkligen ingen julkänsla. Började med att duscha och sen så började jag att fixa till mig, locka håret, sminka mig, klä på mig och allt sånt. Var klar till maten vid halv 2. Vaknade vid halv 11. Så det tog sin lilla tid att bli klar. Men det var bara för att jag lockade håret. Det tar tid.
Sen så var det julbord. Lika gott som vanligt. Åt så mycket att jag hade jätteont i magen i några timmar efter. Det som fattades på julbordet var Colan. Eftersom Julmust inte alls är gott. Men det drack jag iallafall.
Efter maten så skulle jag locka lite i Melles hår, hann göra lite innan Kalle Anka. Det kollade inte jag på. Orkade inte. Vill inte. Men älskar det. Det är så roligt. Så satt inne på mitt rum och spelade Frets on Fire. Det gick uselt.
Sen vid 4 gick jag ut och öppnade paketen och jag fick en hel del roliga grejer. Kläder, smink, presentkort, smycken, jaaa, allt möjligt.
Jaaa, sen har jag tagit lite ego bilder på mig själv. Fick väl några fina bilder, eller ja... fina och fina, vet jag inte.

Vet inte vad jag ska göra nu. Blir väl att sitta vid datorn och nörda sig eller nåt....


ego 2 ego 3 trosor
melle melle lipgloss
melle boken melle bella
ego 4 ego 5 ego 6 ego 7
bella bella tröjan melle locktång

Pösssss&Kjaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se