Julbord på skolan

Dagen idag har väl bara varit bra och mysig. Först hade vi idrott, styrketräning som vanligt typ.
Sen så kom Pernilla till skolan och Filip och hon mobbade mig... Men det var kul.
På matten så följde Filip med, eller var det Manne som tvingade med honom in? Vet inte, bryr mig inte. Han var bara där i vilket fall. Vi kollade på "A beautiful mind" men jag somnade efter 10min typ, i Filips famn. Han sa att alla kollade på mig? Hoppas jag verkligen inte dom gjorde. Men jag sov iallafall ett antal timmar. Vi fick saft och lussebullar också.
Efter filmen så gick jag och somnade i soffan. Sen var det bara att byta om och somna i soffan igen, sen så la jag mig på en bänk, fick låna Mobergs jacka som kudde och Filips jacka som täcke. Jättemysigt. Kommer nästan inte ihåg något av det som hände runt om eller när dom pratade med mig eller om dom rörde mig.

På julmiddagen så var jag väldigt seg och trött i början. Det var iallafall jättekul. Vi lekte några lekar och åt. Orkar inte skriva mer om det. Men jag fick några bra bilder innan kameran dog.

jb 13 jb 4 jb 3 jb 2
jb 5 jb 1 jb 14 jb 12 jb 11 jb 15 jb 10 jb 9 jb 8 jb 7 jb 6 jb 16 jb 17

Nu ska jag snart sova.

Pösssss&Kjaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Pernilla

jag mobbare :O det går inte, jag som e så snäll (a) men du år komma upp och hälsa på mig någon helg sen!

<3

2009-12-22 @ 08:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se