NYÅR!

Det är idag det smäller! Hahaha! Sista dagen på året, 2009. Hoppas att 2010 blir minst lika bra eller bättre. Det finns stunder som man inte vill glömma, sånna minnen som bara lever vidare. Sen finns det dom minnerna som man bara vill förstöra och glömma. Men men...
Idag så har jag duschat, lockat håret (blev inte lyckat), sminkat mig och bara gjort mig iordning för dagen. Helt vanlig klädsel på dagen typ.
Vid halv ett så fixade mamma min cykel så att jag skulle kunna cykla till Filip. Hon fixade kedjan och smörjde den. Så åkte jag iväg.
När jag var nästan framme så hoppade den dumma kedjan igen, så jag fick gå sista biten och Filip fick fixa den när jag kom fram. Kan säga att han inte var så glad över att den var nysmörjd. Hahaha! Men är tacksam över att han fixade den iallafall.
Så gick vi in och kollade på en jätterolig film. Kommer inte ihåg vad den heter men handlingen och filmen, BÄST! Animerad, rolig, komedi familjefilm. Skrattade igenom hela filmen, typ.
Efter filmen så satte jag mig och camade med Pernilla på msn och vi är verkligen friska. Alla andra som är sjuka. Vi är normala, alla andra som är onormala. Hahaha! Sanningen måste fram någongång. Detta är sanningen. När Filip skulle gå lite då och då för att fixa lite saker så gömde jag hans glasögon och hans två mössor, men dom fick jag ta fram igen för att han inte orkade med att leta. Hahaha!
Sen runt fyra så började vi gå mot slottet, min kedja hoppade, igen. Trött på den. Vi mötte Johannes påvägen och vi gick dit.
Väl framme så orkar dom inte stanna och kolla på raketerna. Hahaha! Så dom lämnade mig och gick hem till Filip igen. Medans jag fick stå där själv och kolla. Det är underbart att bara höra alla barn bli så glada över smällarna och allt som händer i luften. Deras skratt och skrik i det läget är guld värt.
När det var slut så gick jag och hämtade cyklen och gick till bilen för att få skjuts hem.
Så nu sitter jag hemma och gör ingentingen. Väntar på förrätten som är när som helst. Ska bli gott.

Skriver lite mer sen om vad jag gör och vad som händer. Har inget liv, jag vet. Därför jag sitter och bloggar på nyårsafton.

Pösssssss&Kjaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se