Nyårslöften

Nu har jag kommit på några nyårslöften som jag ska försöka att hålla så länge jag kan.

1. Inte ta bort en enda bild som blir tagen på mig.
Med andra ord; PASSA PÅ OCH TA BILDER 2010, INGEN RADERAS!
2. Börja träna, boxning.
3. Äta nyttigare.
4. Bara äta godis på helgerna.
5. Sköta skolan bättre.

Kommer inte på fler nu. Men det kommer nog. Hahaha!

Pösssssssss&Kjaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hahaa vårtat tms da ;) xD

2010-01-01 @ 16:18:38
Postat av: Madicken

Ja vovvis är söt :D

2010-01-01 @ 21:30:41
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se