Onsdag...

Har egentligen ingentingen och säga om dagen. Den har bara varit lång och tråkig. Inget har gått som jag vill. Min ena dator har problem, skärmen vill inte funka (laptop). Så ska se imorgon om den vill funka, annars får vi väl lämna in den på lagning.
Annars har jag bara varit hemma, slappat och funderat en massa på några saker.
Imrgon är det Nyår. Jippie... Om det blir som planerat så ska man vara med Filip på dagen och sen hemma med familjen på kvällen.

Men men... Nu ska jag kolla på "Men Of Honur".

Pössssss&Kjaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Madicken

Ingen kan se om någon haft "ett dåligt liv"

Jag skulle aldrig skriva ut mitt privatliv i bloggen.

2009-12-31 @ 00:34:28
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: gullunge fins här för dig med ska du veta <3<3

2009-12-31 @ 11:39:50
URL: http://thiswonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se