Shoppat med Sofia

Jaa, vart ska man börja? Har varit på stan med Sofia, gud vad jag har saknat dig unge. Gick och väntade på bussen vid 11, när den kom halv 12. Hehe, men men. Vi åkte iallafall samma buss. Det som var meningen.
Inne så stan så var vi riktigt sega i början, hade inte riktigt vaknat. Men sen så köpte hon sin foundation och vi gick runt bara ett tag.
Sen så var det min tur och shoppa. Det gick mycket bättre. Köpte en röd, långärmad spetströja, strumpbyxor, vita benvärmare och en jättesöt svart kjol. Så nu vet jag exakt vad jag ska ha på mig på nyår.
Jag åt också på McDonalds. Men det gjorde inte hon, som vanligt typ. Hon gillar inte det. Hon köpte och sin tidning på Pressbyrån och på vägen dit så såg vi "Skatan" en av våra gamla lärare. Vi bara gick förbi och skrattade.
Men det var en riktigt rolig dag på stan iallafall.
Sen så åkte man hem och startade datorn och har sedan dess suttit här och gjort inte alls mycket. Pernilla ringde mig en stund och muntrade upp mig. Annars har det inget hänt något alls.
Har ingen aning om vad jag ska göra nu och resten av kvällen, men jag kommer väl på nåt. Får man väl hoppas på iallafall.

Pösssssss&Kjaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: sofia

awww vi hade damp som vanligt din klant =D

2009-12-30 @ 13:50:57
URL: http://thiswonderland.blogg.se/
Postat av: sofia

sv:skatan är sänd från helvetet ;o

as niiiice dag jue =D

2009-12-30 @ 13:52:23
URL: http://thiswonderland.blogg.se/
Postat av: Madicken

Tack :)

Nja söta vetefan, men dem är en del av mig nu..

Eftersom jag accepterar hela mig, så accepterar jag dem :)

Vad har du gjort idag då? :*

Kram på dig!

2009-12-30 @ 17:39:24
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Alexander

OKEJ :D

2009-12-30 @ 18:47:26
URL: http://rajjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se