Andra dagen

Idag så har jag varit i själv Helsingborg och vi gick runt i staden bara och såg en massa roliga och endel fina saker också.
På kvällen så kollade vi på Miss Li och jag trodde verkligen inte att hon va sååå stor. Det va bara en massa ungdomar vid scenen och längre bort så va dom "gamla". Melanie och jag stod längst fram vid scenen och hon va jätterolig att kolla på. Vi fick en massa fina bilder på henne. Tror jag faktiskt nästan tog slut på halva minnet i kameran. Fast jag trodde allvarligt att hon skulle vara smalare...
Efter att vi hade lyssnat på henne så åkte vi tillbaka till campingen och hade jättmysigt och sen så somnade jag.

Pössss&Kjaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se