Emma Pemma, idag :)

Idag så har man varit med Emma hela dagen. Vi träffades vid kvart i elva typ och va ute och cyklade ett tag och jag visade vart Masoud bor. Så satt vi utanför Nova skolan och lyssnade på musik och pratade lite.
Sen så cyklade vi hem till Emma och satte oss i sängen och spelade xbox. Nåt bil spel. Det va faktiskt kul. Emma vann hela tiden och slog sitt pers. Duktigt. Medans jag kommer i mål ett tag efter. Hahaha!
Därefter så gick vi ut på deras balkong och satte oss och lyssnade på musik, hörlurar. Vi solade benen i alla fall. Vi satt så och bara lyssnade ett bra tag.
Sen så bestämde vi oss för att åka hem till mig och sätta oss i våra solstolar men så blev det inte. Utan Emma sminkade mig och sen så åt jag medans hon va kvar i mitt rum och fixade sina naglar.
När jag ätit klart så skulle vi åka tillbaka till Emma för dom skulle bada och då följde jag med men badade inte. Emma va först i. Marita sen. Sen Magnus. Och sist Evelina. Vi hade mycket roligt där i alla fall.
Så åkte vi hem till Emma igen och satte oss i Emmas rum och kollade på Harry Potter - Halvblodsprinsen. Den va bra, men mamma ska köpa filmen när den kommer ut. Vi såg aldrig början så det fanns lite som vi inte fattade nåt av.
När filmen va slut så va det dags för mig att åka hem så att jag hinner packa till imorgon då vi ska åka bort till Skara och vara på Skara Sommarland. Kommer hem på söndag.
Kommer sakna alla mina vänner och Masoud <3

Pössssss&Kjaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se