Gulligt :)

Innan idag vid typ 9 tiden så snackade jag med Masoud på msn och han skulle snart åka och jobba när han skrev "Ska jobba snart och tjäna lite pengar o vet du varför?" jag bara "okej, nej de vet ja inte xD" han "Vill du veta då?" ja bara "Jaaaaa" och då skrev han "Så att ja kan bjuda min sötis på bio o restauranger o sånt". Det va de gulligaste tycker jag <33
Just nu så sitter man och sjunger *tralalallalaaaa* och väntar på msn från honom om att vi kanske ska träffas idag <3. Det hände en lite "rolig" sak innan. Mammas kompis ringde och jag svarade och då berättade hon typ att hon såg mig på stan igår och höll en kille i handen. Naaaw <3 Men HON?! :O Kunde de inte va nån annan som såg mig :O Men skit samma liksom. Alla kommer ju få se honom någon gång xD
Jaaa, nu ska ja nog kila en stund :D

Pösssssssssss&Kjaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se