Hemma igen

Idag så plockade vi ner förtältet till husvagnen och när vi nästan va färdiga så började det att regna lite smått och vi skyndade oss med det sista.
Så åkte vi hem. Nästan fem timmar tog det. Tur att man har sånna DVD:er. Så jag kollade på "Ciao Bella" och jag tycker fortfarande att den är så bra. Sen så kollade jag på "Bolt" och den va ju hur rolig som helst. Skrattade till den och när den va slut så kollade jag inte på fler filmer.
När vi kom hem så plockade jag in mina saker och duschade. Just ja. Jag åt hamburgare när jag kom hem med.
Sen så skulle jag ha träffat Masoud men han kom på att han hade träning och det sa han när jag redan satt i bussen så jag åkte fram och tillbaka. Missade min busshållsplats också. Hahaha! Så jag hoppade av den andra så att jag fick gå lite också.
När jag kom hem igen så satte jag mig vid datan igen och chattade med mina vänner.
Sen efter att hans träning va slut så åkte jag in till stan igen och vi träffades. Vi gick till parken och myste lite.
Så va det dags för mig att ta bussen hem igen, 23.13. Då gick min buss. Och bussresan tog inte alls lång tid. Jag steg av bussen vid 23.26.
När jag kom in så åt jag lite och sen så gjorde jag mig i ordning för natten och somnade.

Pösssssss&Kjaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se