Skoj

Idag så har man varit ledsen men sen jätteglad igen. Jag var ledsen för att Masoud först inte kunde träffas... Men jag är ju som jag är. Jag fick honom till att träffas idag i alla fall.
Så jag åkte in till stan och jag va före honom för en gångs skull. Jag tänkte att jag kanske kunde smyga mig fram och skrämma honom men så vände han på sig precis när jag skulle skrämma honom. Otur. Men det blev skoj i alla fall. Vi gick en liten runda innan vi satte oss bakom Baronen på bryggan. Vi satt där och han tänkte knuffa ner mig i vattnet. Det va ju fullt av sjögräs där ju! Skulle ju skrika som en galning. Men det gjorde han inte. När vi satt och kysstes så hörde jag ett klick och då va det han som hade tagit ett kort och jag fick se det och jag såg hemsk ut. Så jag snodde hans mobil och han försökte ta tillbaka den innan jag hann radera men han kunde inte. Den är borta. Han kittlade mig. Det va elakt. Väldigt xD. Skulle inte förvånat mig och jag typ skulle tappat den i vattnet. Hahaha!
Sen så skulle han hem för att han skulle till doktorn och kolla upp sina vrister som han hade gjort illa.
Så hann jag hem och fick vara hemma någon timme sen så fick man sms från Pernilla som undrade om vi kunde träffas. Oh, ja. Det gjorde vi. Men hon fick vänta i stan ett tag innan jag kom.
Men när jag kom fram så hade vi jättekul. Vi kollade på lite kläder och vi gick in på Dahlbergs och jag tror inte hon gör om det med mig. Hahaha! Allt som va rosa gick jag och kollade på och sa att jag ville ha. Som sagt så hade vi jättekul och måste göra om.
Så nu har man varit hemma ett tag och har chattat med bland annat Emma på msn och bestämmt att jag ska vara med henne på förmiddagen. Det va längesen vi va och jag har saknat det <3 Sen så ska jag kanske vara med Masoud. Beror på om han kan eller inte. Kanske försöker få med honom hem. Men bara kanske. För då kommer vi inte att vara hemma hos mig. Vi kommer vara ute. Mamma, Melanie och Linus kommer ju skämma ut mig totalt. Hemskt.

Pösssss&Kjaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se