Tjej-dag :)

Idag så har man varit på stan med Eva-Lotta, Ida och Sofia och det va jättekul. Först så va det bara jag, Sofia och Eva-Lotta för Ida skulle komma lite senare. Vi gick runt i lite affärer och Eva-Lotta köpte lite kläder medans jag och Sofia gick och höll henne sällskap. Jättetrevligt.
Sen så kom Ida och vi gick runt lite innan vi gick till fiket och fikade. Då fick jag ju berätta lite om Masoud eftersom Eva-Lotta blev "lite" nyfiken. Hahaha! Vi hade i alla fall jättekul idag.
Så skulle jag lämnat mina vänner för att träffa Masoud men han kunde inte för han skulle på träning... Så jag åkte hem istället.
Nu sitter jag här och ska väl börja småpacka lite till på torsdag då vi åker till Helsingborg och Masoud har lovat att vi ska träffas imorgon, tid säger jag inte.
Så snart åker vi till "Svensson, Svensson". Det ska jag och familjen titta på idag och jag hoppas verkligen att det inte börjar regna när vi sitter där och kollar.

Pössssssss&Krammmmmmm <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se