Tredje dagen

Idag så har vi varit på campingen typ hela dagen men sen på kvällen så skulle vi åkt in vid halv 5 ungefär men vi åkte vid 5 så vi missade Darin helt och hållet...
Vi kollade runt på hamnen där och så va det sveriges högsta Bunge Jump, hela 90 meter över vattnet va det. Att dom vågade hoppa. Det fanns ju dom gjort som gjorde det gång på gång. Tror att det va en Svensexa som va där och gjorde det. För pappa såg någon med Playboy kanin dräckt på sig xD

Förlåt att jag inte skrev nåt inlägg i helgen då jag kom ihåg vad jag hade gjort xD
Men jag pallade verkligen inte...

Pössss&Kjaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se