Emma :)

Idag så har jag gjort ganska mycket egentligen. Trodde nog mest att jag bara skulle sitta hemma och vara ledsen över att skolan är över. Men så ringde Emma runt 12 tror jag, kollade inte klockan direkt xD Så jag satte på mig lite kläder och cyklade över till henne och så skjutsade jag henne till Skokällarn och vi blev kvar där ett tag för hon behövde verkligen ett par nya skor. Hon hittade ett par skor hon gillade med antingen så fanns dom inte i hennes storlek eller så var dom för dyra.

Så vi åkte vidare till Calmar Outlet och kollade. Där hittade hon ett par jättesnygga gympaskor som jag fick betala åt henne. Vet inte varför, men jaa...

Sen så cyklade jag och Emma fick skjuts hem till henne så kom en annan Emelie och vi kollade på en film, Skeleton Key, tror jag den hette. Den var väldigt bra men jag fattade inte allt eftersom Emmas dosa funkade inte så vi fick kolla på den med engelskt tal och ingen text. Det var i alla fall väldigt spännande.

Vi gick sedan ut och cyklade en bra bit. Vi bara cyklade runt och gjorde en massa saker hela tiden.

När dom skulle cykla till Norrliden så cyklade jag hem för att fixa lite saker.

Så nu sitter man här och har precis ätit lite och ska försöka få tag på Jonathan... :)

Imorgon ska man väl försöka att fota lite =)

Pösssss&Kjaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se