Sista "skol"dagen...

Idag så vaknade man kvart över 7 fastän man började 11... Fick ju fixa till syrrans hår i kanske 1 timme. Sen så fick jag skjutsa henne till skolan med för att sedan åka hem och fixat till mig själv.
Hemma så började jag med att äta lite. Då menar jag lite. Sen så gick jag in och sminkade mig och jag blev väldigt nöjd med resultatet. Det brukar jag inte bli annars. Så var det dags för håret. Ni vet ju redan hur jag skulle ha håret. Det blev så. Jaaaa. Sen så var det bara att dra på sig klänningen och fixa till lite småsaker.
Satte på mig hjälmen igen och åkte iväg. Blev 30min tidig, men det gör ju inget. Så jag fick vänta. Medans jag väntade så fixade jag till håret lite, synd att jag inte tog med plattången så jag kunde locka håret igen för det blev nästan platt efter moppehjälmen. Synd...
Men sen så kom mina vänner :D Fick ett brev av Pernilla <3 Hon sa att jag inte skulle läsa det innan jag kom hem så jag fick vänta. Sen så kom resten av klassen och vi satte oss i bildsalen och började snacka som vi är så bra på. Vi berättade en massa saker som klassen hade gjort under dessa 3 åren som inte lärarna visste om. Bla. att dom har tänt eld i några papperskorgar i skolan, snott speglar, tatt sönder ett skåp med en raket. Ja, det finns mycket att säga.
Sen så bar det av till kyrkan för att sedan sluta.
I kyrkan hände väl inte så mycket mer än att prästen rappade. Det var riktigt skoj.
Efter kyrkan så fick man en fin ros av mamma. Blev fotograferade av lite alla möjliga personer.
Så gick vi till matsalen där minglet skulle hållas och det var väl ganska kul. En massa stipendier delades ut. Inget sånt till någon i våran klass. Hahahaha!
Så gick vi till bildsalen igen för att få våra betyg. Jag och Sofia började allvarligt att gråta, det var så himla hemskt att lämna skolan. Hon ville till och med gå om ett år bara för att få vara kvar.
Så fick jag mina betyg, faktiskt jättenöjd. 1 MVG, 5 VG och resten G då. Hahahaha! Stolt.
När alla började gå ut från klassrummet så började jag och Sofia att storlipa typ. Det var ju så himla sorgligt så det inte var sant. Men sen så kom vi fakiskt också ut från klassrummet.
Jag tog mina saker från skåpet och tog med mig låset hem... Fick ju skjutsa syrran hem med.. På vägen precis utanför skolan så vinkade jag Hejdå till killarna i klassen som stod vid sina cyklar, moppar eller att dom skulle gå.
Väl hemma så gick jag in på rummet och bröt ihop. Sen så tog jag mobilen och gick in på badrummet och lipade. Jag började smsa med Jonathan med.. Han gör mig alltid på bra humor när jag är deppig. Fast han kände samma sak igår när han hade avslutning.
Jaa, och nu sitter jag här och vet inte alls vad jag ska göra. Får väl vänta och se vad som händer. Kanske loggar Jonathan in? Vem vet?
Pöss&Kjaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se