Tjoohooo :)

Vad har jag gjort idag? Joo, jag har väl ända varit i skolan och gjort absolut ingenting. Jag började dagen med att komma 10min sent och det gjorde då inget. Vi satt ändå bara och snackade hela  tiden tills vi bytte sal och satte på värsta konstiga filmen. Någon Manga film. Konstig var den i alla fall. Så vi kollade på den i kanske 1 timma sen så fick vi lite rast och sen så städade vi våra skåp och nu har jag nästan inget i det. Glad. Sen så slapp vi den hemska filmen och vi pratade ännu mera. Sen så fick vi äta 1 timme tidigare än planerat eftersom vi inte orkade vänta. Så efter vi hade ätit så fick vi rast i mer än 1 timme, men vi gick till salen och fick våran glass. Andra glassen av skolan, skoj. Så ver det ängkligen dags för skolkonserten, jippie! Det var jätteskoj. Kul. Dom sjunger ju så bra med. Avis nästan. Det var en kille i 8'an som sjöng och spelade gitarr själv. Han var ju bara bäst. Vilken röst han har. Det visste jag inte. Men vi slutade därefter.

Gick till moppen och åkte till Skokällarn och kollade efter skor, men dom har ju nästan bara sånna skor som är inne nu. Vad ska jag kalla dom? Men jag hatar att det bara finns sånna skor i alla skoaffärer nu. Tänk på dom som inte gillar dom, vad ska dom köpa för skor då om det inte finns några andra? Men aja, jag åkte i alla fall hem efter det och startade datorn och började chatta lite och kolla runt på lite bloggar. Inget liv.

Sen så tog jag bussen in till stan för att titta lite efter skor där med, men hittade inga fina. Så jag kollade på smycken som jag ska ha till avslutningen. Hittade ett par jättesöta öronhängen. Blåa. Så hittade jag halsband och armband med som jag la undan så mamma kan åka och köpa dom imorgon eftersom jag inte är hemma då och inte hade tillräckligt med pengar just då. Så träffade jag Elin som inte var i skolan idag.. Hon letade skor och hittade ett par i alla fall.

Så åkte jag hem och satte mig vid datan igen. Funderade på att sjunga SingStar, men jag tror inte det är inkopplat till tv'n och det orkar jag inte göra. Så jag sjöng vid datan istället.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, men ni får ha det så bra.

Pöss&Kjaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej :)

Jag svarar på kommentarer :D

Allt bra?

2009-06-10 @ 17:28:48
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se