Lovets slut

Igår så hade vi väldigt kul. Melanie kom in till mig och vi typ satt och pysslade med datorerna hela kvällen. Jag hade typ jättekul. Var inte trött eller något. Mamma tog bort internet vid halv 2. Och då gick Melanie och la sig medans jag startade Transporter 3 och messade med Filip o lite med Tim. Fast att messa med Tim när han är full, det var inte så bra, fattade inte vad han skrev typ. Skoj skoj. Filip och jag typ bestämde att jag skulle smyga ut och åka hem till honom eller att han skulle komma hit. Men det blev inget av det. Synd faktiskt. Men men... Sen så efter filmen fick jag typ städpanik och började städa hela mitt rum. Så nu är det städat, igen. Sen efter det så gick jag faktiskt och la mig, då var klockan halv 4.

Idag har jag typ inte gjort något alls. Vaknade runt halv 12 och gick in i duschen. Sen så har jag bara ätit och typ haft tråkigt hela dagen. Kollade på The Uninvited, sjukt läskig första 20min första gången jag kollade. Men sen när jag kollade på den igen så var den inte läskig. Den var jättebra. Sen efter det har jag inte gjort något alls. Pappa fick min data för att ta bort viruset och nu har jag den igen.
Vet inte vad jag ska göra nu, men har funderat lite på att kolla på The Strangers, den som är förbjuden för att visas på svensk bio, men vet verkligen inte om jag vågar. Inte själv i mitt rum i mörkret, kommer typ dö av rädsla. Men men... Ska väl kolla lite på början iallafall och se vad det är för något. Annars vet jag faktiskt inte vad jag ska göra resten av kvällen.
Imorgon kanske jag och Filip ska kolla på The Strangers. Skoj. Kommer nog bara dö av rädsla.

Pössssss&Kjaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Filip Stenberg

ska bli mys <; hihi <3

2009-11-02 @ 10:20:30
URL: http://stenbergfoto.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se