Timmey imorgon

Längtar verkligen till imorgon! Ni anar inte ens hur mycket jag längtar. Först så ska man till Ullared och sen någon gång så kommer Tim och det verkar som om att han ska gå där inne med mig där jag springer runt som en dåre, men men. Det ska bli så skoj iallafall. Hoppas bara inte jag gör bort mig för mycket, det är ju trots att det roliga man kommer ihåg.
Men nu ska jag sova. Vi åker tidigt imorgon, typ 5-6 någon gång.

Pösssss&Kjaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se