Tjosan

Har inte kunnat skriva här sen i söndags. Pappa drog internet och sen dess har det inte fungerat.
I måndags så var det bara skolan. Vi hade styrke träning och sen matte. På matten så fick vi tillbaka våra matteprov som vi gjorde innan lovet. VG på det då. Glad. Sen på kvällen så kom Filip hit och vi kollade på The Strangers och Thirteen. Skrattade mig igenom båda filmerna för att han kittlade mig hela tiden... Men annars så var det mysmys och skoj. Följde honom in till stan sen efter.
I Tisdags så hade vi bara svenska och vi gjorde inte så mycket. Jag gick också och lånade en bok på bibblan. Wow! Jag lånade en bok. 390 sidor. 5 veckor att läsa den. Tror inte jag kommer hinna. Sen efter skolan så gjorde jag inte så mycket. Var bara hemma och tråkade jättemycket.
Idag så har jag varit i skolan, vi joggade bort till spelefanten och jag snubblade. Typiskt mig. Men vi hade skoj där iallafall. Sen så var det datorkunskap. Tråkigt. Fattade inte uppgiften först, men förstod den senare. Skulle varit med Filip idag om han hade haft tid. Synd att han inte hade det. Men men.
Så snart ska jag väl fortsätta plugga lite och sen så ska jag packa väskan inför morgonens träning. Hihi.

Pösssss&Kjaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Filip Stenberg

vi får träffas när jag kommer hem istället emelie, om du nu vill? synd att vi inte kunde träffars igår <:

2009-11-05 @ 06:45:35
URL: http://stenbergfoto.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se