Blondie <3

Idag så har man varit med Sofia, alltså Blondie. Vi hade jätteskoj. Eller hur?... Men bussen till henne va ju katastrof. Jag kollade på klt.se att bussen skulle komma 10.58, står man ju där och väntar. Den kommer 11.25... Inne i Lindsdal vid 11.40, typ. Men då står de ingen buss som tar mig från Lindsdal till Läckeby... Så Sofia, som är så snäll, fick komma och hämta mig.
Sen så typ hade vi jätteskoj. Vi snackade, dampade och ännu mer damp. Hennes Punchrullar, dammsugare, är jättegoda. Sånna ska jag baka någon gång.
Vi va typ ute och gick lite också. Till affären, men fick gå tillbaka för att hon skulle hämta pengar. Regnade gjorde det ju verkligen inte hela dagen heller...
Men vi hade iallafall jätteskoj. Vi satt och försökte spåra vem som kommenterat hennes blogg också. Japp, världens bästa liv har vi!
Så åkte jag hem och lyssnade på min braiga musik. Kommer hem och typ startar datorn och äter lite. Man blir ju sittandes här ett tag, sitter kvar här. Kaninen har man också gosat med.

Sofia

Kuddar McFly väggen

Hehe McFly väggen

Pössssssssss&Kjaaaaaaaaaaaam <3

Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: sofia

jag är emo :( haha

och mitt rum ät finast ever asså <3



HAHA och till dagen, yes jätteskoj och damp på min blogg, jävla kalmarit säger jag bara -.- HAHA

2009-10-11 @ 21:40:03
URL: http://thiswonderland.blogg.se/
Postat av: Emelie

HAHAHHAHA! jao =)

2009-10-12 @ 13:33:42
URL: http://emeliiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se