Blondie är borta

Morgonen idag var seg. Eftersom jag gjorde en grej så kunde jag inte gå på träningen. Missade den helt enkelt. Så jag satt hemma och gjorde en liten del av en uppgift i skolan. Så man kan säga att jag började vid 12.15. Ganska segt. Tråkigt att vara hemma, men men...
Kom till skolan och dom undrade vart jag hade varit, men jag berättade inte. Hade bara medicinsk grudkurs idag. Vi hade väldigt kul.
Sen så var det bara att åka hem igen. Började regna. Tråkigt.
Hemma så märker man att man faktiskt glömde att låsa dörren när man gick till skolan. Obs... Satte mig vid datan och har stannat här ett tag. Så åkte jag och köpte hårfärg. En ganska så mörk brun och en rödare. Så nu så är man inte en blondie längre. Vänj er. Resultatet blev iallafall bra, enligt mig. Vill gärna veta vad ni tycker.

Mellanakten
Efter första färgningen.
Klart
Efter andra färgningen.

Nu ska jag bara fixa iordning lite och sen ska jag sova.

Pösssss&Kjaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Filip Stenberg

Blev väldigt bra tycker jag allt (:

2009-10-16 @ 17:15:55
Postat av: Emele

Tack =)

2009-10-16 @ 22:10:57
URL: http://emeliiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se