Broken heart...

Tim varför sa du inget tidigare? Så skulle jag slippa denna pina som jag känner nu... Vill bara... gå och dö. Älskar dig och du vet det. Men du gillar fortfarande ditt ex. Kan acceptera det. Men du kunde ha berättat tidigare också... Du brukade berätta allt för mig just när det händer och inte någon vecka efter.
Ligger och gråter i min säng nu. Vill bara glömma allt. Men inte dig. Vill bara att mina känslor för dig ska försvinna så vi kan fortsätta på vårat gulliga sätt som vänner, bästa vänner. Det blir nog lite svårt skulle jag tro...

Okej, nu ska jag sluta... ligger i sängen, kommer troligtvist att gråta mig till sömns eller så kommer jag inte sova alls. Det märker vi imorgon.

Pösssssss&Kjaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: vilken ska du se? menaru ghostbusters? ;)



btw. vad är det so, har hänt, finns om du behöver prata anyway <3

2009-10-27 @ 12:00:49
URL: http://thiswonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se