Fotat med syrran

Sista dagen i skolan innan helgen, känns väldigt skönt. Vi hade bara näringslära där vi lärde oss att räkna med MET-värden och räkna ut hur mycket Kcal man gör av med under en vecka. Kcal/dag. Lätt. Sen så var det lunch, jättegott!
Så var det dags för att leka med hundarna. Det kom två snälla vita hundar som skulle "hjälpa" oss i Psykologin. Det var iallafall jättekul. Bussresan hem var väl som vanligt.
Hemma så startar man datan och sätter sig här, som vanligt. Så åt vi smörgåstårta, ååååh, vad det är gott. Frågar pappa lite senare om man får låna kameran och det fick jag. Så jag började fixa till mig och fotade lite. Så gick jag och Melle ut och flummade lite. Vi fick lite bra bilder men också en heldel dåliga bilder.
Nu ska jag väl typ bara sitta här och spela eller varför inte chatta eller lyssna på musik? Eller ska jag kolla på film? Ingen aning. Men det är skönt. Förskyld som man är. Men iallafall så kommer det lite bilder nu.

Jag Jag Jag Jag Jag Jag Jag Jag Jag Vi Melle Melle
Jag Jag Jag Jag Jag Melle Melle Melle
Sak Sak Sak Sak
Sak Sak Sak Sak Sak Sak Sak Sak Sak Sak Sak Sak
OBS! Bilden med den svarta kedjan har Melanie fotat.

Pösssss&Kjaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se