Glasögon

Skolan idag var bara kort och ganska så kul. Vi hade bara svenska idag. Slutade vid kvart i 11 typ. Så de blev att gå in till stan och träffa mamma och hennes kompis på Donken. Efter de så letade jag perfym, hittade en efter ett tag. Den hade dom inte inne, så ska gå och köpa den på torsdag. Vi kollade också om mina glasögon hade kommit och det hade dom ju självklart gjort. Så mamma gick och tog ut pengar och sen så fixade vi bågarna och sen så åkte jag hem. Hade dom på mig, och har haft det sen jag köpte dom. Har väldigt ont på näsan och bakom öronen. Det har också kommit någon huvudverk, men det är bara för att jag inte är van. Men det kommer, hoppas jag.
Sen så har man varit ute och fotat lite. Mötte en liten och mysik katt som ville vara med på bild. Jättesöt. Sen så gick jag runt lite och gick också in i skogen och så, men de blev inte så många bilder som blev bra. Men dom som blev bra, blev jättebra.
Så har man städat lite också och blivit retad hemma för att jag har glasögon. Värst är nog pappa än så länge iallafall. Jag satt och kollade på tv så kommer han och säger "glasögonorm" till mig. På skoj. Jag började ju självklart att skratta. Det är jag. Packat till imorgon har jag också gjort då vi ska ut i det fina vädret (hoppas jag) och spela Tagrugby.
Nu ska jag bara fixa lite småsaker och sen ska jag väl sova. Ska bland annat vänta tills spelat har tankat klart och sen så ska Timmey hjälpa mig att installera och lite sånt. Hoppas han är snabb. Vill sova. För imorgon kommer Filip. Det ska bli skoj, i hope.
Men jaja...

Mee

Blomma Höst Höst Höst Grönt Rött Mur Gren

Blomma Höst Katt Katt Katt Katt Katt Katt Katt Katt Katt hehe lek lek lek maskros geting

Pössss&Kjaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Filip Stenberg

hoppas jag med (: behöver inte komma om du inte vill att jag ska det! det bestämmer du själv.

2009-10-21 @ 07:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se