Hej igen (=

Jadå, nu kommer jag tillbaka igen. Jag VET att jag har varit "liiiiite" dåligt på att blogga, men jag har inte orkat. Dagen började med att man försov sig och vaknade när träningen i skolan nästan var slut. Så jag var hemma tills nästa lektion började. Så jag hade god tid på mig att fixa till mig innan skolan. Skönt.
Hur som helst så gick jag till bussen och väntade i över 30min på den där bussen som aldrig ville komma. Tillslut så kom den och jag åkte till skolan.
I skolan så undrar ju alla tjejer vart jag har varit och då förklarar jag att jag försov mig. Så min ENDA lektion idag blev Medicinsk Grundkurs. Vi skrev lite och sen så fick vi rast och nästan alla gick upp till Kafeterian och spelade kort. Vi spelade Bubblan. Förlorade inte en enda gång.
Sen efter det så skulle vi ner till gymmet och testa lite saker, lekar. Sen så skulle vi massera varandra. Erika masserade mig och jag henne. Jätteskönt var det.
När man går ut och ska gå till bussen så börjar det självklart att regna, bara lite duggregn.
Så kom bussen och bussresan hem var ju "kul". Det kom nästan bara in killar i bussen. Så vart går mina ögon? Inte så svårt att gissa. Men jag hade min musik och tittade ut genom fönstret när jag tittat omkring lite på bussen.
Hemma så startar man datorn och fixar lite på skoldatan också.
Sen dess har jag typ suttit fast här. Jag har bara duschat och ätit lite som pauser från datorn.
Just det! Jag och Sofia ska gå på stan imorgon. Jippie! Så ska jag gå till Linnea och hämta våran plattång också. Sen så får vi se vad vi två små flickor hittar på på stan. Troligtvis så kommer det vara jag som shoppar och hon som går runt med mig. Gör inget för mig.
Mamma berättade en sak för mig idag också... Men tänker inte skriva det här.

Pussssssssss&Kjaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se