Lördag...

Glömde skriva igår så jag skriver nu istället. När jag skulle skrivit så va jag så trött så jag höll på att somna framför datorn. Så jag gick och la mig istället för att skriva.
Igår då, så gjorde jag väl inte så mycket alls. Jag satt väl mest framför datorn och lyssnade på musik och chattade med alla möjliga människor.
Det jag kommer ihåg var att jag bakade Chokladbollar. Mumma. Men när jag gjort smeten och ska rulla dom i pärlsocker så hade vi inget sånt så pappa åkte iväg och köpte det. Under tiden så satt jag och beundrade mina fina, geggiga, choklaiga händer. Satt bara och kollade på dom och blev sugen på det. Men då kom mamma på en smart sak. Att jag kunde börja rulla dom och sen när pappa kom hem så kunde jag ta på sockret. Men det blev inte så många för jag åt upp nästan varannan av bollarna jag gjorde. Det är ju så gott. Men jag blev iallafall klar någon gång.
Sen så kollade mamma på "Benjamin Buttons Otroliga Liv" på min dator och jag stod bakom henne och plattade hennes hår. Så tog jag från min skoldator sen eftersom den filmen är evigheter lång.
Pappa och Linus var och kollade på "Ice Age 3" och dom tyckte väl att den var bra. Linus gillade den iallafall. För han vill att vi ska köpa filmen.
Själv så skulle jag kollat på "Transporter 2" innan jag somnade men så blev det inte. Internet segade sönder igår. Hoppas att det blir bättre idag.
Just det! Min Spotify slutade typ att fungera igår. Så jag fick göra en ny och nu hoppas jag verkligen att det ska funka mycket bättre.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Får väl försöka städa upp det sista i rummet idag. Sen SKA jag kolla på "Transporter 2" så att jag bara har 3'an kvar sen. Dom är jättebra.

Pusssssss&Kjaaaaaaaaam <3

Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se