Lugn dag...

Idag så har man bara varit i skolan. Vi tränade och på träningen så gick det väldigt dåligt, tycker jag. Det var skitkallt ute. Men vi överlevde träningen och tog bussen tillbaka och åt.
Sen var det dags för matte, och vi gjorde nog väldigt mycket mer idag än vad vi gjorde förra veckan. Vi fick våra böcker och vi gjorde ett test på slutet av kapittlet som vi "jobbat" med. Det tyckte jag var ganska enkelt, ganska.
Då var det bara bussen hem igen och vad tråkigt det var. Utan min mp3, dötrist.
Hemma så startar man datorn och sitter här en stund innan jag skulle äta. Så hoppade jag in i duschen och sen så någon timma efter så skulle jag färga Melanies hår. Hade precis startat Transporter 1 då... Så jag fick stänga av den igen och fixa på henne.
Så nu har jag precis kollar på Transporter 2. Eftersom jag redan har sett ettan så tänkte jag att jag kunde hoppa den nu. Linus tyckte andra filmen var bra.
Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Men det blir väl mest msn, bdb och lite annat. Just det! Måste plocka ur väskan från träningen också... Och plocka undan från sängen...

Pössssss&Kjaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se