Optikern...

Idag så har man varit i skolan o vi började med Syrketräning och guuud så tråkigt det är. Är hellre ute och springer. Vi gick igenom några enkla övningar, vilket var ganska jobbigt.
Sen så var det ju bara att duscha och byta om och så. Skynda sig och äta och gå iväg till optikern där mamma, Elin och Angelika väntade på mig. Mamma betalade och jag gjorde undersökningen. Hon tyckte att jag skulle ha glasögon, så jag kollade lite på sånna också. Jag hittade ett par som jag ville ha. Så dom kommer väl någongång nästa vecka skulle jag tro. Så gick vi och åt på Donken. Där var det ju inte bara lite folk heller. När det var 10min kvar till jag började så fick vi våran mat. Lyckat. Så jag fick äta och sen gå till skolan. Kom lite sent, men men. Sånt är livet.
Matte, fast vad gjorde vi? Vi satt mest och chattade, pratade, lyssnade på musik och typ fjantade oss. Fast vi jobbade ju en del också. Den lektionen var bara långtråkig. Som tur är så tar lektionerna slut nån gång. Så dår var det bara att gå till bussen och åka hem.
Hemma så äter man lite och typ fastnat framför datorn, någon som är förvånad? Snackat med en massa människor och installerat spel, eller det har inte jag gjort, men iallafall. Wolfenstein och Fallout 3 finns nu mera på min dator. Skönt. Så känner man att man vill ha lite ritprogram, så vad gör man? Man laddar hem. Ofc! Så aah, ni vill inte ens veta vad jag laddar hem. Ingen ide alls.
Nu sitter man bara och försöker fatta det man laddat hem. Duktigt. Sen så chattar jag, lyssnar på musik och kollar runt lite. Funderar på och kolla på nån film, men vet inte om jag pallar. Kommer nog bara somna om jag startar någon nu... Men men...

ingen speciell ordning Låttips!
1. Theory of a Deadman - All Or Nothing
2. State of Shock - Best I Ever Had
3. Aerosmith - Don´t Wanna Miss A Thing
4. Marilyn Manson - Sweet Dreams (are made of this)
5. Rage Against The Machine - Killing In The Name
6. Audioslave - Be Yourself
7. Sinamore - Darkness Of Day
8. Secondhand Serenade - Stay Close, Don´t Go
9. Dashboard Confessional - Don´t Wait
10. Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama


Pösssssssss&Kjaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se