Prov och Simhallen

På morgonen så var jag tvungen att gå upp tidigt för att hinna packa till simhallen och för att läsa igenom allt viktigt inför provet.
Fick springa till bussen, vilken tur man han som hinner med den så att den inte åkte iväg utan mig. Träffade Emelie på bussen och vi gick av och gick in i skolan. Mötte Filip också.
Så stod alla i klassen vid dörren och väntade på att vi skulle börja. Alla pluggade också. Så började vi och provet tyckte jag gick ganska bra. Man kan väl inget annat än att göra sitt bästa?
Sen så var det dags att gå till simhallen och byta om. Samlades inne vid poolen och vi skulle simma i lite mer än 20min. Kul, men jobbigt. Sen var det bara fri lek i simhallen. Nästan alla gick till vatten-rutch-banan och den blockerades och så åkte alla samtidigt. Riktgigt kul var det iallafall. Det gjorde vi inte bara några gånger heller. Sen så hoppade vi från hopptornet och trampolinen några gånger också. Dock, så åkte ju bikinin typ av när man hoppade från femman och underdelen åkte in. Inte skönt. Sen så slog det verkligen lock i mina öron. Nuddade botten på det ljupaste också.
Vi gick och duschade och fixade till oss innan vi gick till maten och påvägen dit så mötte vi Emma, Moa och Lucy som lurade oss och sa att vi skulle börja tidigare. Så vi skyndade oss ju.
Engelskan var bara allmänt tråkig och seg. Så jag satt och lyssnade på musik och gjorde några uppgifter vi skulle göra. Sen så var det inte så mycket mera med det.
Gick till bussen och där kommer Emelie igen och hon kom precis när bussen kom. Turunge. Så vi gick på och snackade hela vägen hem.
Hemma så har man inte gjort så mycket som vanligt. Hade tänkt att vara med Emma, men orkade inte idag. Vi två har inte varit på evigheter, så vi måste vara snart igen.
Har mest bara suttit framför datorn och lyssnat på musik, sjungit och chattat. Har också fixat lite småsaker på bloggen, som ni kanske ser ni som varit här några gånger.
Nu ska jag nog fixa lite för natten och sova.
Kolla gärna på mina bilder, har laddat upp en massa på samma inlägg. "Fina Sommarbilder <3" Kolla gärna på dom och kommentera.

Pösssssss&Kjaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

lindex =) hihi

va gör du då?

2009-10-15 @ 16:03:23
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se