Asnice dag :>

Har varit i skolan och haft skojskoj. Träning på morgonen som jag inte var med på... Förkyld och skit. Tabletterna bedövar min tunga och allt som bara den. Hahaha! Vill inte ta fler sånna. N E J ! Inga fler av dom nu.
Lunchen var niiiiice. Skyndade mig att äta för Maggie skulle få skjuts av Robin till Donken och jag ville följa med. Jag, Martin och Alex satt i baksätet och Robin vid ratten och Maggie satt där fram och var överlycklig. Hahaha! Nice iallafall.
Så hade vi matte sen och Möller var ju 30min sen så jag fick ha typ 15min lektion innan jag skulle gå och ha utveckligssamtal och så väntade vi på Christian men han hade glömt bort detta så jag gick och sa till honom så letade vi upp ett grupprum och satte oss och pratade.
Sen så var det ju matte igen, men gjorde inte alls mycket idag. Usch. Dålig jag känner mig på den delen. Hade annat i huvudet då.
Nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik och ska göra någon uppgift så att man har dom gjorda liksom.

Ä L S K A R  D I G ! <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se