Bloggtorka?

Det är gott. Ska kolla på en film nu. Funderar på att bloggtorka ett tag nu... (pausa). Mår dåligt. Orkar inte mer... Har precis kommit över 100 sträcket på statistiken också. Tack <3 Och alla fina kommentarer och allt. Finns inte ord som beskriver er nu. Det har fått mig att må bra och mina vänner och familjen.
Men masken håller på att falla av, igen..
Vi får se vad som kommer att hända, just nu vet jag tydligen inte alls mycket längre. Har svårt att lita på vissa vänner nu. Mina vänner betyder allt för mig och jag har svårt att lita på dom. Mår dåligt. Vill INTE prata om det.

1

Pösssssssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: haha ohnej såklart det inte är :D



men du gumman, finns här för dig vilken tid det än är, när det än är, precis alltid <3

2010-04-05 @ 22:54:05
URL: http://thiswonderland.blogg.se/
Postat av: steph

sv: Inte? - jag som älskar godis njuter extra när det är påsk :d

2010-04-05 @ 23:19:04
URL: http://stephanibell.blogg.se/
Postat av: Amanda

Om du tycker att det känns bäst med en bloggpaus då tycker jag att du ska ta en

2010-04-06 @ 08:44:46
URL: http://juntunens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se