Can´t It Be So Fun All The Time?

I morse så hinner man knappt vakna innan Melle sitter i min säng och säger åt mig att väcka Tim. Jag vaknade, gick på toa och när jag kom ut så hör jag henne ropa på mig. Går till hennes rum, men där var hon inte. Kollade köket, där var hon inte heller. Hon satt i min säng, med sin dator (som hon lånar av mig). Hon undrar varför ljudet inte funkar och att den bara har damp.
Så vi, eller hon, spammade Tim med 120 sms... Han låg och sov, vaknar av att mobilen vibrerar och inte slutar. Kul att vakna så. Hahaha! Han startar datorn, sätter sig, tar kontrollen över datorn och kollar igenom den. Sen så börjar vi snacka på skype. Thihi. Vi hade VÄLDIGT roligt. Flummade, skrattade och pratade en massa. Han, jag och Melle. Det var kul. Thihi. Dom två roligaste timmarna idag. Måste göras om, oftare!
Sen så skulle jag, Melle och pappa åka och kolla på bio. Skojskoj. Vi kollade på Avatar. Har redan sett den, fast i dålig kvalite och ingen undertext. Den var jättebra. Den kändes som om att den var två timmar lång. Men den är tre timmar lång! Vi va jättemånga i salen. Hehe... Typ elva personer. Thihi.

Pösssssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: sarahlynea

sv: jaa, verkligen :D:D

2010-04-02 @ 22:25:45
URL: http://sarahsundberg.blogg.se/
Postat av: sarahlynea

sv: jaa, skitsnygga!:D

2010-04-02 @ 22:30:05
URL: http://sarahsundberg.blogg.se/
Postat av: louiset

söt header du har, din kanin? (=

2010-04-03 @ 00:25:09
URL: http://louisets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se