'Cause no one else can make me feel the way that you do

Hade en lång dag idag. En träning i lite regn. Vi var typ 11 styckna på träningen. Toppen. Det gick jättebra iallafall. Idag så började en massa andra att träna samma tider och efter oss, fast på andra planer.
Sen åkte man tillbaka till skolan och "letade" upp Martin och Robin och allt annat folk. Dom satt på lektionen och skulle typ precis sluta den när jag kom och då åkte vi till donken och åt. Martin bjöd mig. Nicee.
I skolan igen så gick jag och pratade lite med Emma, trevligt. Vi måste verkligen börja vara mer nu, vi glider isär, det får inte hända.
Lektionen fick jag vara på. Inte min lektion, för jag har ingen lektion idag (förutom träningen) så jag var på Martins lektion och läraren tycker inte om mitt schema. Haha! Satt och kollade på vad dom jobbade med. Duktiga pojkar som jobbade (lite).
Sen åkte man väl hem och nu sitter jag bara här och nördar facebook, spotify och msn. Chillidillen :>
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Sara

Nice!

Vad händer ikväll?

2010-04-29 @ 16:43:51
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se