Förjävliga skitväder

Igår var det sol och varmt och helt underbart väder.
Idag är det molnigt, grått och mulet väder, regnat har det också gjort.
Vill ha samma väder som vi hade igår. Det var perfekt. Hela gårdagen var perfekt.
Dagen idag i skolan har väl varit skoj och så, men kände att jag inte ens behövde vara där. Gjorde inget ändå liksom. Men men...
Nu ska jag väl hitta på något att göra fram tills Martin kommer hit, om han kommer hit. Tror inte att han kommer om det verkligen ösregnar eller något sånt. Vi märker väl vad som händer.

"These words are my heart and soul"
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: hanna

fin blogg :)



kan du gå in på min blogg och skriva 1 eller 2 till den tunikan som är finast, som jag vill ha på skolavslutningen? :)

Postat av: Linn-Lay

joo tack det samma , jag kollar bara på tv nu :D sj då? :D

allt bra här med dig i dag dÅ? :D

2010-04-27 @ 18:41:28
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se