Fussball

Sitter i soffan med datorn och ett glas cola och kollar på fotbollen som spelas nu. Barcelona mot Inter. Väldigt många gula kort och sen så ett rött kort efter typ 30 minuter spelad tid. Nice. Det händer mycket i denna matchen kan jag lova. Men, den är lite tråkig att kolla på iallafall. Zlatan är ju SÄMST! Går inte att bli värre än han. Tur att man hejjar på Inter i just denna matchen då.
Mobilen ligger på magen, precis under brösten typ och vibrerar lite då och då, då Martin smsar mig. Älskar honom. En helt underbar dag har jag haft. Var tvungen att säga det igen bara. Börjar också bli lite trött, så efter matchen ska jag nog lägga mig i sängen med datorn och se när jag somnar. Hehe.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: ' * - . pouline . - * '

sv: okej, tihhi taack! :) <3

Jag är faktiskt inte själv så nöjd med det nya alternativet, den är inte så personlig ... Men den jag har du är så grå/trist/vintrig ... Ska nog knåpa ihop en annan när jag får någon bra idé. Tips? :) <3

2010-04-28 @ 22:44:25
URL: http://poulines.se/
Postat av: Camilla

Jo, jag försöker iallafall komma igång med träningen lite nu :) Än så länge har jag inte gjort så mycket. Men det blir att vara med en kompis lite senare. Vad har du för dig? :)

2010-04-29 @ 09:29:31
URL: http://camillaloov.blogg.se/
Postat av: simone

Goodmorgon emelie, hur mår du snygging? Ska snart pallra mig bort till mitt gamla gymnasium, lämna in skolböcker jag glömt bort (sådär..3 år försent^^)

2010-04-29 @ 09:55:19
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se