I have something I never could change away

Har inte gjort något på över en timme, har bara suttit och nördat sönder facebook. Eller jo, har kollat upp lite saker bara. Med reklam och sånt på bloggen. Men inget intressant...
Saknar en viss person väldigt, väldigt, väldigt mycket nu. Morgondagen är älskbar, fast det är alla dagar nu för tiden. Alla bra och underbara personer som finns runt om mig hela tiden, tack! Ni får mig att må bra. Ni gör mig till den jag är idag. Eller det är väl det förflutna som gjort mig till den jag är idag, men ni fattar säkert vad jag menar, hoppas jag iallafall.

Älskar MIN Martin <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se