I'm not just another pretty face.. LÄS!

Gilla mig för den jag är på min insida, inte för den jag ser ut att vara. Du kommer bara att bli besviken då. Lär känna insidan innan du kan börjar gilla utsidan. Visst, utsidan ger insidan en chans. Men varför gå efter utsidan om det är insidan man sedan älskar? Det bästa vore om alla bara vore blinda tills dom känner personen som står framför dom. Då vet man att man gillar personen för den han/hon är och inte bara för att man gillar utsidan.
Jag går aldrig efter utsidan, den är inte viktig för mig. Insidan är det enda som betyder något för mig. Många kan nog hålla med mig, vissa kan inte det.
Önskar bara att alla hade förstått detta och accepterat sina vänner hur dom ser ut för att dom gillar insidan. Om man ska jobba på något om man inte gillar sig själv, så är det insidan man först ska jobba med tills man känner sig nöjd. Det har jag försökt att göra. Håller fortfarande på. Kommer att ta tid, men det är det värt.
Vad av detta skulle du välja:
1. Se bra ut och ha vänner som gillar din utsida.
2. Ha vänner som gillar dig för den du är, alltså insidan och att du kanske inte ser så jättebra ut.
Skulle lätt välja alternativ 2. Vill ha vänner för den jag är inte för hur jag ser ut.
1

Pössssssssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Tobias Moberg

jag håller med dig alltså insidan är det som räknas i alla lägen det har jag alltid sagt och jag håller helt med dig på att ha vänner som gillar en för den man är och inte för hur man ser ut

2010-04-09 @ 21:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se