Larm, larm, larm...

Var inte ute och cyklade så länge. Jag cyklade bara till Martins träning. Hahaha! Tog kanske max 10 minuter att ta mig dit med cykel. Kom dit före Martin och han fick ändå skjuts av en kompis och han bor inte alls långt därifrån. Det är ganska kul. Thihi.
Men larmet på hallen, kan gå och ta sig någonstans. Usch. Vet inte hur många gånger det gick. Jobbigt var det iallafall. Men jag servade faktiskt några få gånger när dom tränade på det. Kom iallafall fram till nätet. Proud. Dom avbröt träningen på grund av larmet som aldrig ville ta slut.
Så jag fick sitta utanför omklädningsrummet och vänta på dom. Han skulle ju ha sin mobil innan jag cyklade hem. Satt och spelade på den under tiden. Någon förvånad? Nej.
Kom hem innan han också. Fast dom var ju inne och handlade också. En snabbis. Men aja. Hahaha!
Hemma nu, sitter i sängen och lyssnar på musik och chattar med världens bästa pojkvän. Älskar dig <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se