Många som frågar så..

Det är väldigt många som frågar vad jag heter på facebook och bilddagboken. Det är bara några av sidorna som många undrar vad jag heter på... Vet inte riktigt om jag vill säga det eller inte. Hehe.
Men det kan jag väl göra. Det gör ju liksom inget. Thihi.

Bilddagboken - EmleMagnusson
Facebook - Emelie Magnusson (leta)

Pössssssssssssssssssssss&Kjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Tack så mkt :)<3

Har gjort ett stort jävla misstag bara :/



Btw, underbart söt kanin du har :)

2010-04-05 @ 13:49:40
URL: http://fashinyork.blogg.se/
Postat av: lara

jättebra blogg, ska vi följas på bloglovin?:D



vad ska du göra idag då?:)

2010-04-05 @ 15:02:48
URL: http://laraali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se