Regn, tråkiga regn..

Har varit hemma hos Martin några timmar nu på kvällen, jättemysigt och kul har vi haft. Hans bror har gått och blivit rädd för mig. Thihi. En ganska bra anledning kanske? Jag pussade honom lite på kinden. Hehe. Han gillade dom inte. Men det gör inte mig något, bara Martin gillar dom och det vet jag att han gör. Vi kollade på fotbollen Barcelona mot Arsenal. Zlatan, du suger. Usch.
Sen så började det regna och då frågade Martins mamma om jag ville ha skjuts. Så vi lämnade min cykel hos honom och åkte hem till mig och lämnade mig bara. Tack.
Saknar dig <3
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: sofia

NEEEJ ;o dom grupperna är fantastiska :D

2010-04-21 @ 08:39:03
URL: http://thsiwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se