Rubriklöst?

Martin har varit hemma hos mig hela dagen. Jättemysigt och roligt, tycker jag iallafall. Sen om han tycker det, det vet jag inte. Men men. Vi kollade på tv, satt vid datorn, busade, åt, busade med Linus och sen så har vi väl inte gjort så mycket mer. Eller jo! Martin klippte sig också. Viktigt, viktigt. Kort och fiiiiiiint blev det.
Men nu är han hemma och ska kolla på fotbollen, duscha och städa. Thihi. Håller koll på pojken min. Jag ska också kolla på fotbollen sen, eller snart får jag väl säga nu. Ska bara fixa något att äta och packa väskan till imorgon.
Gör Det Du Vill Och Inte Det Andra Vill Att Du Ska Göra Och Låt Inte Andra Göra Det Åt Dig
Related Posts with Thumbnails

Kommentarer
Postat av: ' * - . pouline . - * '

sv: okej , men varför inte ? ^-^

2010-04-28 @ 21:29:03
URL: http://poulines.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AllmäntToppbloggare
Bloggrank.se Affärsverksamhet Bloggar - Topplista
TopOfBlogs BloggparadenBlogg listad på Bloggtoppen.se
Bloggpunkten.se bloggarbloggar Hoof Store Frossle.com 2 Par Strumpor för 1 kr! SoChic.se MYHYGO Kvinna Fashionize.se Gratisbio.se myHeart.se iPhonebutiken.se